Serwis

Biorąc pod uwagę dobro naszych klientów firma TERMOPAK prowadzi serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny.
Głównym celem Biura Obsługi Klienta i Serwisu jest udzielać pomocy klientom, zarówno w okresie trwania gwarancji jak i po zakończeniu tego okresu. Pomaga nam w tym utrzymywanie stałego kontaktu z klientami podczas trwania całego okresu eksploatacji danej maszyny. Dodatkowym atutem, który pomaga nam w zapewnieniu naszym odbiorcom najwyższej jakości usług jest wprowadzanie innowacji na podstawie obowiązujących trendów w branży maszyn pakujących. Staramy się na bieżąco modernizować nasz park maszynowy. Dla klientów, którzy posiadają starsze modele maszyn, sami oferujemy wymianę na nowsze przy atrakcyjnych upustach. Współpraca z nami zapewnia dostęp do trendów obowiązujących na rynku.

W ramach serwisu gwarantujemy naszym klientom:
- doświadczoną kadrę wysoko wykwalifikowanych pracowników serwisu,
- pomoc przy pierwszym uruchomieniu maszyny na stanowisku u klienta oraz szkolenie pracowników z obsługi danej maszyny,
- trzyletnią gwarancję na wszystkie maszyny zakupione w firmie TERMOPAK,
- w przypadku awarii, zapewniamy dojazd do klienta w ciągu 48 h,
- przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne,
- renowacje oraz modernizacje przestarzałych modeli maszyn na nowsze, zgodne z obowiązującymi trendami,
- dostawę oryginalnych części zamiennych,
- dostawę materiałów eksploatacyjnych przez cały okres eksploatacji,
- informację o nowościach i promocjach obowiązujących w naszej firmie.

Kontakt

Obsługa serwisowa:
Tadeusz Okoń
mobile: +48 608 359 438
tel.: +48 34 359 51 01
tel.: +48 34 359 15 82
tel./fax: +48 34 359 15 81
email: serwis@termopak.eu

Sprzedaż części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych:
tel.: +48 34 359 51 01
tel.: +48 34 359 15 82
tel./fax: +48 34 359 15 81
email: bok@termopak.eu
email: spares@packmann.pl